Lisatud 10.05.2016

C4 Picasso mudeliperekond läbis uuenduskuuri

Citroëni populaarse mahtuniversaali mudeliuuendus lisab valikusse uue mootori ning rohkelt mugavusvarustust.

Väljast eristab uuenenud mudelit pisut muudetud esi- ning tagaosa kujustus. Uued tagatuled mõjuvad rohkem ruumilistena ning valikusse lisanduvad uued 17" valuveljed, mitu uut ekstravagantset kerevärvi ning võimalus Picasso katus ülejäänud autost teist värvi tellida.
 


Esikohal mugavus, praktilisus ja stiil

Citroëni parimate traditsioonide kohaselt leiab C4 Picassost ohtralt isikupära. Sisemuse viimistlustasemeid on kolm:

Wild Blue - sportlik disain, mis kombineerib aktiivset eluviisi harrastava inimese tarvis salongi varieeritavuse mugavusseadmetega nagu massaažifunktsiooniga esiistmed. Tumedamat tooni salongi ehisdetailid on värvitud kroomikarva. 

Dune Beige - igapäevasõiduks vajalik avarus on saavutatud heledamaid toone kasutades. Mugavust lisavad pehmed peatoed ning elektriliselt seatavad esiistmed. Saadaval on ka kahetooniline Nappa-nahast sisu.

Hype Grey - äriklassi kasutuskogemust aitavad luua tagaistmete päikesesirmid ning lugemislambid. Elegantne sisemus panustab vaid parimatele mitmes eri toonis materjalidele.

Citroënile omast mugavust pakuvad C4 Picassos mitmed nutikad lahendused nii autos sees kui väljas. Tagaluugi juures kasutatakse käed-vabad tehnoloogiat - piisab jalaviibutusest tagumise põrkeraua all ning luuk avaneb-sulgub mootori jõul.

Siseruumi tonaalsuse eest hoolitsevad pisikesed LED-valgustid, mis valgustavad pimedas ukselinke ning jalutsit. C4 Picasso igapäevamugavuse eest seisavad veel võtmeta käivitus, nõlvalt stardiabi, automaatne lähi-kaugtulede lülitussüsteem, pimenurga andurid, parkimisabi ning tagurduskaamera.






Nutikas maailmas nutikalt

Moodsad ajad nõuavad moodsaid lahendusi ning Citroën on nende vallas meister. Uus C4 Picasso on varustatud kõikvõimalike kaasaegsete abimeestega nagu näiteks kiiruspiirangu tuvastus- ja õige sõidukiiruse soovitussüsteem. Teatud vahemaa tagant soovitab C4 Picasso juhil ette võtta kohvipaus, andes sellest teada kohvitassi kujutise ilmumisega armatuurlauale.

Sõidrajalt väljakaldumise eest hoolitseb reajälgimissüsteem, pikivahet eessõitjaga hoiab adaptiivne kiirushoidik. Kaasliiklejate turvalisust tõstavad C4 Picasso isepidurdusabi, mis juhi mittereageerimisel suudab auto ohu tekkides iseseisvalt seisma saada.

Nutimaailmale kohaselt saab uue C4 Picassoga ühildada mis tahes nutiseadme, pardaekraanil kuvatav navigatsioonikaart jõuab vaatajani 3D-pildina.

Valikus uus ja säästlik mootor

Lisaks varasemalt kasutusel olnud jõuallikatele lisandub mudeliuuendusega valikusse uus PureTech 130 S&S bensiinimootor. Kombineerituna 6-käigulise automaatkastiga suudab vaid 3-silindriline turboülelaetud mootor pakkuda 230 Nm pöördemomenti juba 1750 p/min juures. Muuseas, 95 % maksimaalsest pöördemomendist on saadaval pööretevahemikus 1500-3500 p/min, mis teeb C4 Picassoga linnaoludes liiklemise väga mugavaks.

Otsepritsetehnikas sisselase koos väga kiirekäigulise turboga (240 000 p/min) suudab suure auto kohta anda erakordselt madala kütusekulu (5,1 l/100 km).

Uuenenud Citroën C4 Picasso ja Grand C4 Picasso jõuavad müügile suve keskel.

Töölaua versioon