Liiguta tabeli sisu, mugavamaks vaatamiseks keera mobiilset seadet küljele või vali lehekülje all vasakul olev töölaua versioon täisvaate nägemiseks
Lisatud 10.08.2018
Unikaalne disain, salongi ümberseatavus, ulatuslik personaliseerimise võimaluste olemasolu ning 12 juhti abistavat süsteemi on aidanud Citroën C3 Aircross'l tõusta maailma automüügi 9% tõusuharjal üheks kõige populaarsemaks sõidukiks omas klassis. C3 Aircrossi poolt pakutavaid väärtusi iseloomustavad kõige paremini klientide eelistused, sest seni müügiks läinud autodest on:
- 55% olnud kõrgeima varustustasemega (SHINE);
- 35% saanud ühe neljast lisavarustuse interjöörilahendusest;
- 25% olnud tellitud kerest erinevat värvi katuse;
- ning 30% koos katusereelinguid, peeglikatteid, udutulede ümbriseid ning tagumist küljeakent esiletoova värvipaketiga.
Uue Citroën C3 Aircrossi edu peegelduseks on lisaks 100 000 müüdud autole ka üldvõit AUTOBEST 2018 konkursil ning parimaks kompaktklassi SUV-ks nimetamine väljaande AUTO EXPRESS poolt.