TUTVU JUMPYGA

 

Uus Jumpy on ehitatud uudsele moodulplatvormile, mis lubab kasutada koguni kolme erinevat kaubaruumi pikkust. Suurimal mudelil ulatub kasulik laadimispind üle 4 meetri, samas kui vaid 1,9-meetrise kõrguse juures suudab see mahutada 6,6 m3 kaupa. Kaubaruum on optimeeritud täpselt nõnda, et rattakoobaste vahelt mahuks läbi nn euroalus.

Sealjuures võib kogu Jumpyle laotav koorem kaaluda 1 400 kg, mis lubab ikkagi järele haakida kuni 2500 kg haagise. Väikseim Jumpy on üllatuslikult vaid 4,6 m pikk, mis teeb sellest kitsastes linnaoludes liigeldes sedavõrd ruumika autona mõnusa kaaslase.

KONFIGUREERI VAATA TEHNILISI ANDMEID TULE PROOVISÕIDULE

 


DISAIN JA MÕÕTMED

LÄBI JA LÕHKI PRAKTILINE

Jumpy baseerub EMP2 platvormil, mis teeb ta lähisugulasteks C4 Spacetoureri ja Spacetoureriga. Sellest ka tema vägagi sõiduautolikud sõiduomadused.
Jumpy kandevõime luatub kuni 1400 kg ning kaupa mahutab ta kuni 6,6 m3 jagu. Kasulikku laadimispinda võib olla kuni 4 m ning järele võib haakida kuni 2,5-tonnise haagise. Kolm kerepikkust jagavad omavahel kaht teljevahet, nii et tagaülend jääb vastavalt 0,8 ja 1,15 m.

 

3 KEREPIKKUST

Jumpy on saadaval kolmes kerepikkuses. Kahele põhimõõdule L2 ja L3 on valikus eriti kompaktne L1 versioon, millel pikkust kõigest 4,6 meetrit. Sarnaselt suuremate vendadega on ka L1 võimaline kandma kuni 1400 kg jagu kaupa.

1,9 MEETRIT KÕRGUST EI SEA MINGEID TAKISTUSI

Tänu rangele eesmärgile hoida Jumpy kõrgus kontrolli all, ei ole parkimismajad enam väikekaubikujuhtide õudusunenägu. Ligipääs ka kõige kitsamatesse oludesse on Jumpyle nüüd tagatud.

 


MODULAARSUS JA MUGAVUS

TEGEMAKS KÕIKJAL KÕIKE

Jumpyde seast leiad oma ettevõtmisele alati sobiva sõiduki. Kombineerides aga juurde vajalikul hulgal lisavarustust võid aga saada kõikidele vajadustele vastava sõiduki. 

Näiteks vajad kaubikut väheseks liiklemiseks, küll aga pikkade raksete esemete transpordiks kehvades sõidutingimustes ehitusplatsil. Soovitame omalt poolt:

  • 3 esiistet ja Moduwork vahesein
  • 20 mm tõstetud vedrustus koos karterikaitse ja Grip Controliga
  • 1400 kg kandevõime
  • M+S rehvid

Näiteks vajad kaubikut, millega teostatakse jaotusvedu. Läbisõidudud on pigem suured, mis tähendab, et roolis veedetakse tavalisest enam aega. Soovitame omalt poolt:

  • Active Pack (sisaldab Mirror Screen, adaptiivne püsikiirushoidja, vihamsensor jpm)
  • tagurduskaamera koos parkimissensorite ja kokkuklapitavate peeglitega
  • automaatne kaugtulede lülitussüsteem
  • Connect NAV

 


MODUWORK - NUTIKALT MODULAARNE

Kokkuklapitav kõrvalistuja iste võimaldab Jumpy kasulikku laadimispikkust suurendada koguni 1,16 meetri jagu. L3 kerepikkusega Jumpy puhul ulatub see sellisel juhul 4 meetrini.

 

MEESKONNABUSS KUNI 6 INIMESELE

Enam ei ole vajadust teha kompromisse reisjate arvu ja kaubaruumi vahel - 3+3 istmeskeemiga meeskonnabuss võtab peale 6 reisijat ja 4 m3 jagu kaupa.

Panipaiku jagub nii uste külgedesse kui varajatult istmete alla. Näiteks mahutab tagarea istmepadja alune mahutab kuni 73 liitrit pagasit.

 

KAUBARUUMI VASTAVALT VAJADUSELE

Vastavalt kliendi vajadusele kaetakse Jumpy kaubaruum osaliselt või tervenisti vineeriga, paigaldatakse külmutusseade või tööriistariiul. Jumpy on sulle abimeheks kõiges!

ROHKELT PANIPAIKU

Panipaiku jagub Jumpys kõikjal. Olgu need mahukad uksetaskud või istmealused panipaigad - kõige jaoks leidub oma koht.

 


MUGAVUS

SÕIDUMUGAVUS: UUENENUD ERGONOOMIKA

Jumpy istmed on disainitud professionaalset kasutust silmas pidades, pakkudes nõudlikule autokasutajale vastavalt määral mugavust ning tuge. Nimmetoeregulaatori ja käetugedega varustatud istmed on lõõgastavad isegi väga pikkadel reisidel. Salongi sisenemiseks on mugav kasutada ukseläves asuvat astet.

SÕIDUMUGAVUS

Sõltumata teeoludest hoolitseb Jumpy tõelise Citroënina sõidumugavuse eest kõrgeimal tasemel. Vaatamata pakutavale vedrustusmugavusele kannab Jumpy murevabalt kuni 1400 kg kaupa.

SINU MOBIILNE KONTOR

Jumpy salong on disainitud nõnda, et seda oleks võimalik kasutada mobiilse kontorina. Kirjutusalus, 12V ja 220V ning USB-pistikud ning rohkelt panipaiku on just need, mis aitavad elektroonilisi saadetisi teele panne ise lennus olles.

 

KÄED-VABAD KÜLGUKSED

Käed kinni? Ära muretse. Jumpy uksed avanevad käed-vabalt. Piisab vaid jalaviibutusest tagapõrke all ning uks avanebki. Elektriliselt liikuvat küljeust saab opereerida ka puldist või juhikohal istudes.

KVALIFITSEERITUD SINU PROFESSIOONI TARVIS

Jumpy on ideaalne koostööpartner igasuguse ülesande jaoks. Jumpy on tark, moderne ning läbinisti funktsionaalne. Täpselt nagu sina.

 


TEHNOLOOGIAD SINU TEENISTUSES

Elu Jumpyga on lihtne tänu nutikatele tehnoloogiatele, mis võimaldavad ühelt poolt turvalist ning murevaba sõitu. Teisalt aga oled tänu Mirror Screeni võimalsutele lihtsalt ühenduses kogu ülejäänud maailmaga.

 

GRIP CONTROL

Grip Control on läbi auto elektroonilise stabiilsuskontrollisüsteemi auto veojõudu kontrollida abistav abisüsteem. Viis töörežiimi võimaldavad erinevatel pinnastel liigeldes saavutada maksimaalne haardumine. Näiteks võimaldab liiva-režiim sissekaevumise vältimiseks mõlema veoratta samaaegset läbilibisemist. Muda-režiimis aga suunatakse veojõud parema pidamisega rattale jne.

TOP REAR VISION

Top Rear Vision tagurduskaamera projitseerib autost pildi pealtvaates, andes nõnda juhile parema ülevaate ümberringi toimuvast. Objektidele lähemalt jõudes zoomib kaamera automaatselt sisse.

 

CONNECT NAV

Citroën Connect Nav navigeerib vajadusel ka häälkäskluste abil ning võimaldab ligipääsu reaalaja liiklusinfole või vabade parkimiskohtade olemasolule parkimismajas.

MIRROR SCREEN

Peegelda oma nutitelefoni sisu Apple CarPlay või Android Auto abil 7" puutetundlikule ekraanile ning kuula oma lemmikmuusikat, saada sõnumeid või võta vastu telefonikõnesid. Nii saab lisaks helistamisele kuulata podcaste, muusikat või kasutada navigeerimiseks rakendusi nagu Google Maps või Waze. 

 


TURVALISUS ENNEKÕIKE

LÄHI-KAUGTULEDE AUTOMAATNE LÜLITUS

Jumpyga võib juht ära unustada  tulede lülitamise. Pimeduse saabudes lülituvad lähituled automaatselt ümber kaugtulede peale ning vastupidi, kui jõuate järgi eessõitvale autole või tuleb auto vastu. Kaugtuled lülituvad ümber lähitulede peale ka valgustatud asulasse sisenedes. 

KIIRUSPIIRANGUTE TUVASTUSSÜSTEEM

Pole probleemi, kui juht ei mäleta mingil teelõigul kiiruspiirangut, sest Jumpy mäletab ning oskab koostöös püsikiirushoidjaga ka vastavat kiirust hoida.

 

JUHI TÄHELEPANU  HOIATUSSÜSTEEM

Jumpy jälgib teraselt juhi unist käitumist rooli taga, mis võiks näiteks väljenduda liiga tihedas reaeraldusjoonte ületamises või nõrgalt hoitud roolis.

SÕIDUREAST VÄLJUMISE HOIATUSSÜSTEEM

Sõidureast väljumise hoiatussüsteem annab helisignaali abil teada auto ootamatust kaldumisest kõrvalrajale. Süsteem ei aktiveeru juhul, kui suunatuli on sisse lülitatud.

 

HEAD-UP DISPLAY

Oluliseima juhtimisalase info saamiseks ei pea juht pilku teelt pöörama, vaid kiiruse ja navigatsiooniifo saab kuvatud tema vaatealas asuvale klaaspaneelile.

ADAPTIIVNE PÜSIKIIRUSHOIDJA

Adaptiivne püsikiirushoidja hoiab eessõitjaga turvalist pikivahet. Süsteem pidurdab auto vajadusel kuni kiiruseni 20 km/h.

 

ACTIVE SAFETY BRAKE

Multifunktsionaalse kaamera abil tuvastab auto objekte enda ees, mille puhul esineb vältimatu kokkupõrkeoht. Süsteemi eesmärk on vähendada kokkupõrke kiirust miinimumini. 

PIMENURGAANDURID

Pimenurgaandurid annavad juhile küljepeeglis asuvate hoiatustulede abil teada tema suhtes nähtamatusse sektsiooni jäävatest kaasliiklejatest.

 

MOOTORID

SOORITUS JA SÄÄSTLIKKUS KÄSIKÄES

BlueHDI  perekonda kuuluvad jõuallikad pakkuvad võimsust vahemikus 95-180 hj, kütusekulu on seejuures vaid 5,1-5,8 l/100 km. 22-liitrine AdBlue paak vajab täitmist iga 15 000 km järel, Jumpy hooldusintervall on aga 40 000 km või 2 aastat. Pole saladus, et suurepärased kütusekulu näitajad on saavutatud hea aerodünaamika ning kaalusäästu abil. Uus Jumpy kaalub praktilisuselt sama võimekate konkurentidega võrreldes 100-300 kg vähem, mis on ühtlasi põhjuseks, miks Jumpy on oma segmendi säästlikuim sõiduk.

KONFIGUREERI


Garantii: 5 aastat läbisõidupiiranguta

Töölaua versioon